poniedziałek, 9 czerwca 2014

So so (no)sweet

Ja wiem, że to drugi post w ten sam dzień, że w dodatku oba w czasie, gdy internet pusty jak rzadko, a outfit na domiar wszstkiego zeszłoroczny w dużej części. Wybaczcie Kochani te wszystkie błędy, ale jak zobaczyłam te zdjęcia, to musiałam je Wam pokazać już :) Żuki niezmiennie mają się świetnie, nadal pasują i wciąż zachwycają. Dla dopełnienia dołożyłam różowe Conversy (aż ciężko uwierzyć, że to już nasz 7-dmy z kolei rozmiar....O_o) ożywione oczkami od Shwings i bandamkę w tym samym odcieniu. Do mnie całość przemawia, a do Was?

























 

Tank top - nosweet SS 2013 || szorty - Zara Baby || trampki - Converse + oczka Shwings (wygrane na Instagramie - dziękujemy jeszcze raz :D) || okulary - Babiators

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz