poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Nie podoba się...



"Nie podoba mi się ta stylizacja"





....Oznajmił mi mój mąż po wyjściu z domu. I co ja mam więcej powiedzieć? Ja nieskromnie powiem, że mnie się całkiem podoba ;)
Uwielbiam zwłaszcza buty - Conversy kochamy nie od dziś, ale to są nasze pierwsze w wersji skórzanej. I są mega. Pewnie będą to moje ulubione buty na jesień,  bo moim zdaniem pasują prawie do wszystkiego :)



A Tobie podoba się ta stylizacja? 

L. ma dziś na sobie:
sweter - Matalan
szorty - Next /sh
kurtka (sale 39pln!!), rajstopy, beret, apaszka - Zara Baby
buty - Converse

4 komentarze:

  1. a mnie się podoba !!!
    conversy i spodenki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a co się mężu nie podoba? Wszystko ze smaczkiem :) beret w pineche!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba.

    I tylko czekam, aż marki odzieżowe będą się zabijać o to, w czym dziś wystąpi Boska L. :)

    BTW: robicie czasem jakieś garage sale? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      To nam chyba nie grozi ;)
      A jesli chodzi o TO....cóż, jestem nienormalna jakaś, ale nie potrafię się pozbywać rzeczy po L. - zostawiam na przyszłość, dla następnego bejba... Jeszcze nawet 1 rzeczy nie oddałam/sprzedałam....;)

      Usuń